Sunday 12 February 2012

LOL: David Beckham Ada 3 Orang Kawan Baik Sahaja

Siapa yang tidak kenal David Beckham sila angkat kaki. David Bekham, 36,  terkenal sebagai selebriti bola dan antara orang yang terkaya.tetapi baru-baru ini beliau membuat kenyataan bahawa beliau hanya mempunyai 3 orang kawan baik sahaja.tetapi beliau sudah berpuas hati dengan kenyataan itu.















Beliau berkata "Saya bergembira dengan tiga orang kawan baik saya ini dan keluarga." Beliau tidak menyatakan punca penurunan populariti beliau ini sama ada terlalu memilih kawan atau dipulaukan orang sebilangan kawan-kawannya. Beliau juga tidak menyatakan secara terperinci siapa yang merupakan trio sahabatnya itu. Apa pun,jom kita zoom in sikit siapa yang didapati kamcing dengan pemain bola yang dulunya dibebani dengan kontroversi.





1. Gary Neville
Teman sepasukannya di England. Bekas teman sepasukan di Manchester United dikatakan lelaki yang terbaik ketika perkahwinan Beckham dan Victoria.





2. Tom Cruise
Rapat dengan David Beckham semenjak perpindahan Beckham ke Los Angeles. Beckham dikatakan rapat dengan Tom Cruise kita beliau bermain untuk LA Galaxy. Kata Tom Cruise, "Beliau (Beckham) merupakan legenda bolasepak. Beliau telah membantu Manchester United memenangi Piala Liga Perdana sebanyak 6 kali. Beliau juga telah membantu LA Galaxy memenangi pertandingan pada tahun lepas.




3. Putera William
Teman yang akrab dengan David Beckham. Beliau sering lihat bersama Beckham. Putera William berkata, "Saya kagum dengannya (Beckham), beliau merupakan pemain bola yang bagos. Walaupun sudah berumur 36 tahun, beliau masih mampus berlari sejauh 12 batu dalam setiap kali perlawanan".Putera William menyatakan bahawa Beckham mempunyai asset bernilai $125 juta euro.







Walau bagaimanapun, Beckham menegaskan bahawa keluarga adalah segalanya. Beliau lebih banyak menghabiskan masa bersama keluarganya.








Sumber:here

0 fakta baru:

Post a Comment